Az utazási piac a magyarországi Tesco számára sem ismeretlen terület, hiszen idén április óta a társaság 42 üzletében értékesítik a Wizz Air repülőjegyeit. "A Wizz Air jegyeinek értékesítésével egyszerre fejlesztjük szolgáltatásainkat és bővítjük termékskálánkat" - nyilatkozta akkor Paul Kennedy, a Tesco Global Áruházak Rt. vezérigazgatója.
A most tovább bővülő szolgáltatások eredményeképpen 48 hazai Tesco hipermarketben egyelőre hétféle címletben (9.990,- Ft-os, 19.990,- Ft-os, 29.990,- Ft-os, 39.990,- Ft-os, 49.990,- Ft-os, 59.990,- Ft-os és 69.990,- Ft-os) forgalmazzák majd az utalványokat. Egy ilyen utalvány egy személy teljes útiköltségét fedezi, például egy fő háromnapos velencei kirándulása, repülőgéppel, szállással plusz reggelivel egy darab 39.990,- Ft-os utalványba kerül, és ez az ár tartalmazza az adókat és illetékeket is. A kínálatban belföldi úti célok is szerepelnek, az indítási akcióban egy hajdúszoboszlói hétvége félpanzióval mindössze 9.990,- Ft. Az utazási ajánlatokban európai városlátogatások is találhatók, valamint családi wellness üdülések, rendkívüli gyermekkedvezményekkel.
A vásárlást követően telefonon, a VistaDirekt éjjel-nappal hívható foglalási központján keresztül az utalványon található azonosító kóddal lehet a kiválasztott utat lefoglalni. Végül utolsó lépésként már csak az utazási szerződés kézhezvétele következik, amelyet az utazási irodától hagyományos postai úton vagy e-mailen kaphat meg az utazni vágyó. Az utak kínálata nem csak szezonálisan változik, az utazók igényeit figyelembe véve havonta frissül, illetve újabb úti célokkal bővül, ígéri a két társaság.