Példásan felvette a kormány fordulatszámát a kormánynak amúgy is kedves Csíki Sör, és meghirdette a maga (újabb) szabadságharcát. A cég vezetője, Lénárd András a Világgazdaságnak nyilatkozott, ahol olyanokat mondott, hogy
- ismét támadás alatt állnak
- olyat kell csinálniuk, amire más nem képes
- azaz kivonulnak a multik polcairól
- és átállnak a házhozszállításra.
Lénárd szerint a nagyáruházak ugyanis árháborút indítottak ellenük, mert az Auchan - más áruházláncban egyébként nincsenek is jelen - duplaannyiért adja a terméküket a Heineken vagy a Dreher ugyanolyan kategóriás söreinél, holott Lénárd elmondása szerint ők nem kétszeres áron adják el nekik az italukat.
"Ez az árpolitika semmi egyébre nem alkalmas, mint meggyőzni a fogyasztót, kialakítani annak a pszichózisát, hogy milyen pofátlanul drága ez a Csíki."
- mondja Lénárd.
Lázár János Csíki Sört iszik
Hiába próbált egyébként a kormány a Csíki Sör felé lejtő pályát kialakítani a Heineken elleni vöröscsillagos hangulatkeltéssel, és hiába utazott Lázár János Csíkszentmártonba csíkisörözni, a cég nyári eladásai nem nőttek, pedig a Csíki Sör tavaly kifejezetten azért bővítette gyártókapacitását, hogy bevegye a magyar piacot.
A kiszállítás lehet a megoldás, ami öt raktárból, negyven autóval indul meg, és Lénárd szerint ha 10 százalékkal növelik az eladásaikat, máris újra komfortzónába kerülnek.
mfor.hu