A Wal-Mart hamarosan piacra dobja saját fejlesztésű, felső kategóriás hifi berendezését, adta hírül a Wall Street Journal.
A világ legnagyobb szupermarket-lánca, úgy tűnik, mostanában a vastagabb pénztárcájú fogyasztók kegyeit keresi: a cég "Q-Line Silver" névvel szeptember elsején dobja piacra új surround hangzású szórakoztató elektronikai rendszerét. A termék fejlesztésében a Grammy-díjas zenészguru, Quincy Jones is közreműködött, és ez a tény minden bizonnyal elegendő lesz ahhoz, hogy az exkluzivitást kedvelő vásárlók felfigyeljenek az újdonságra. A hifi berendezés egyelőre korlátozott mennyiségben lesz kapható.
A Wal-Mart az elmúlt hónapokban több exkluzívnak számító árucikkel bővítette árukínálatát; internetes oldalán már kasmírpulóvert, síkképernyős tévét vagy masszázsfotelt is lehet vásárolni. A felső árkategóriába tartozó termékek felbukkanása a kínálatban a Wal-Mart új stratégiájának köszönhető. Az áruházlánc exkluzív ajánlatokkal szeretné vásárlásra csábítani a tehetősebb vásárlókat, míg "hagyományos" közönségét egyre jobban aggasztják a növekvő árak és a jóval kisebb ütemben emelkedő bérek.
Menedzsment Fórum
Hipermarketben is kapható exkluzív minőség
A Wal-Mart hamarosan piacra dobja saját fejlesztésű, felső kategóriás hifi berendezését, adta hírül a Wall Street Journal.