A BBC beszámolója szerint az e-mailben érkező hírlevelekkal lehet a legoptimálisabban kapcsolatot építeni és tartani a vásárlókkal, ám ez csak akkor lehet tartós, ha sikerül visszaszorítani az ezzel ellentétes hatást kiváltó spamáradatot.
A hírlevelek előnye, hogy személyesen jelentkeznek rá a felhasználók, ezért sokkal közvetlenebb, perszonalizált kapcsolatot teremt a fogyasztóval, mint más reklámformák. Természetesen a felhasználók a kéretlen leveleket nem szívesen nézik meg, illetve a kért levelekből is a tömörebb változatokat preferálják. Fontos, hogy a hírlevelet tartalmas weboldal kísérje, mert csak így érhető el siker, máskülönben a felhasználó megszakíthatja kapcsolatot, ha egy site nem elégíti ki a már felkeltett kíváncsiságot.
Hirdessünk hírlevélben?
A Nielsen Group most közzétett kutatási szerint az emberek a hírlevelekben érkező reklámokra reagálnak legnyitottabban.