2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Az e-mailes marketing hasznos eszköz, ha megfelelően használjuk. A spamszűrés támasztotta nehézségek ellenére az amerikai hirdetők 71 százaléka élt az e-mailes reklám lehetőségeivel, s további 12 százalékuk tervezi ilyen kampány indítását idén.

David Hallerman, az eMarketer elemzője szerint nem csak a hirdetők kedvelik ezt a módszert, hanem a fogyasztók is. Ahogyan azt a Menedzsment Fórum korábban megírta, egy 2004 augusztusában és szeptemberében készült felmérés szerint a legpozitívabb véleménye a célközönségnek az elektronikus levélben postázott reklámról és a tv-szpotokról van. A megkérdezettek 39 százaléka tartja hatékonynak a televíziós reklámot, és 32 százalékuk az e-mail marketinget.

Egy amerikai e-mail felhasználók között végzett felmérés szerint a felhasználók 45 százaléka az eladók és vevők közti kapcsolattartás szimpatikus módjának tartja azt. Az e-mail-marketing célja a fogyasztószerzés helyett inkább a fogyasztók megtartása, írja az eMarketer.

Az e-mail forgalom eközben egyenletes mértékben növekszik. Előrejelzések szerint idén az amerikai forgalom 2 billió üzenetre, 2007-ig pedig 2,7 billióra fog növekedni. A hirdetők számára ez egyben rossz hír is, hiszen minél több az e-mail, annál nagyobb az esélye, hogy hirdetésük észrevétlen marad. Ez mindennél fontosabbá teszi a jó "célzást" és a jó tartalmat.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!