Az utóbbi évek egyik slágere, a közösségi marketing. A hazai közösségi oldalak – elsősorban a Facebook – felhasználóinak számának látványos bővülése, a hirdetők számára is érdekes és értékes csatornává tette a közösségi oldalakat. Azonban ez a piac is rendkívül gyorsan változik, hiszen a lehetőségek tovább bővülhetnek, elsősorban a Google+, illetve a Tulalip megjelenésével, de a Facebook-os hirdetési módszereknek is szofisztikáltabbakká kell válniuk, mivel a felhasználók egy része egyre inkább "rezisztenssé" válik az eleinte sikeres módszerekkel szemben. Az MFOR IX. Marketing Konferenciáján a legújabb felületek mellett nem csak a hatékony módszerekkel, de a tipikus hibákkal is megismerkedhetnek a résztvevők.
A közösségi marketing aktivitás online display megoldásokkal is támogatható. A konferencián megvizsgáljuk, hogy milyen sikeres megoldásokkal találkozhattunk már, illetve hogy mely esetekben nem váltható ki a display hirdetés, közösségi megoldással.
A közösségi marketing mellett egy napjainkban egyre népszerűbbé váló interaktív eszköz, az Augmented Reality (kiterjesztett valóság), amely az offline világot vegyíti az online-nal. A konferencián szó lesz arról, hogy hogyan állítható ez a marketing szolgálatába. Az eseményen a legújabb site építési trükkök is terítékre kerülnek. Napjainkban a felhasználókat nem elég a vállalati honlapokra terelni, hanem a felhasználóbarát használat mellett olyan egyedi élményt is kell nyújtani, ami nem csak erősíti, de emlékezetessé és szerethetővé teszi a brandet.
A kampányok, fejlesztések, megbízható statisztikákra kell, hogy támaszkodjanak, amihez napjainkban már számos eszköz rendelkezésünkre áll. Az egyik legnépszerűbb a Google Analytics, ám a vállalat számos más eszközt is biztosít, amelyekkel sikeresebb lehet a marketing aktivitás eredménye. A konferencián ezek is bemutatásra kerülnek.