Az Amerikai Kereskedelmi Minisztérium adatai szerint a vásárlásokhoz kapcsolódó fizetések jelentős része még mindig nem online bonyolódik.
Az 1999 óta készülő statisztikák alapján ez a második legkisebb arányú növekedés volt, és a szakemberek a nyaralásokkal kapcsolatos kiadások online bonyolítására hívják fel a figyelmet. Az utazással összefüggő kiadásoknak köszönhetően nőtt ugyanis az e-kerekedelemmel foglalkozó cégek forgalma.
Az internetes kiskereskedelem egyébként jobban visszaesett a hagyományosan legerősebb negyedik negyedéves adatokhoz képest az első negyedévben. Míg a hagyományos kiskereskedelem forgalma 107, százalékkal csökkent, addig az e-kereskedelem 13,4 százalékkal. Ezzel a teljes kereskedelmi palettán az online formában kötött üzletek 1,5 százalékos piaci részesedést tudhatnak magukénak, szemben az előző időszaki 1,6 százalékkal.
Huszonöt százalékkal nőtt az internetes kereskedelem
Az előző év hasonló időszakához képest 25,9 százalékkal bővült az internetes kiskereskedelem az első negyedévben, így a forgalom az időszakban 11,9 milliárd dollár volt.