Pályázni – mint mindig – idén is az elmúlt közel másfél év hatékony kampányaival lehet. A szervezők a pályaműveket június 23-ig várják, hogy aztán a mintegy 80 fős szakmai zsűri megítélhesse mely kampányok bizonyultak a leghatékonyabbaknak.
A pályaműveket tíz kategóriába lehet nevezni, a szóban forgó termék vagy szolgáltatás jellegétől függően. Az adott pályaművet beküldheti a médiaügynökség, a kreatív ügynökség vagy maga az ügyfél is.
A sikeres EFFIE-pályázat ismérveiről a szervezők workshopot tartanak májusban, ahová várják az érdeklődőket, régi és új pályázókat.
A "marketing Oscar"-t, azaz a kategóriánkénti Arany-, Ezüst- és Bronz EFFIE-t a nagyszabású októberi díjkiosztó gálaesten vehetik majd át az idei legjobbak.
A pályázati kiírás, a nevezési dokumentáció és bővebb információ megtalálható az EFFIE weboldalán.