A Model3 kisebb és olcsóbb a szedán változatnál, a Model S-nél, így 100 ezer helyett csak 55 700 dollárba kerül az a verzió, amit a Business Insider munkatársai vezethettek.
Von Holzen minimalizmusa tükrözi tervezője elképzelését, hogy miként kell egy autónak kinéznie, milyen érzéseket kell kiváltania. Másrészt tükrözi a Tesla autókról alkotott elgondolását is: egy autó legyen egyszerű, végül pedig összekapcsolja a Teslát a fogyasztói társadalommal is: a BI szerzői szerint jogos a Tesla Model3-as típusát az autók iPhone-jának nevezni.
A Tesla Model3 belülről (Hollis Johnson - Business Insider)
Látszik, hogy mindent, ami nem fontos, eltüntettek az autóból: a forma és funkció összhangban van.
Gyakorlatilag nincs műszerfala, nincsenek gombok és kapcsolók, mindent az érintőképernyős konzolon lehet irányítani.
A BI szerzői felhívják a figyelmet, hogy a Toyota Echo már hasonlóval kísérletezett, de ilyen messzire nem mentek még abban a típusban. Ebben találják meg a Model3-ra jellemző megközelítést: a korábbi jó ötleteket kell jól megvalósítani és új kontextusba helyezve alkotni valami radikálisan újat.
A kilincs is krómozott (Hollis Johnson - Business Insider)
Az egyetlen megkérdőjelezhető döntés, a lecsupaszított kormányon elhelyezett kis görgők, amelyeket autopilot üzemmódban a sebesség csökkentésére vagy növelésére lehet használni. Zavaró lehet, hogy meg kell osztani a figyelmet a kormány és az érintőképernyős irányítókonzol között, ha mondjuk a tükröket akarja valaki beállítani vezetés közben.
(Hollis Johnson - Business Insider)
A hátsó ülések egyszerűek, már-már zordak, viszont elég hely van a magas utasok számára is: a Tesla saját termékeiről van szó.
(Hollis Johnson - Business Insider)
A Model3 egy minimalista mestermű - szól végül a BI verdiktje.
mfor.hu