1p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Csütörtökön kezdi meg első megbízatásának teljesítését a hazai magánvasútpiac negyedik szereplője, a Central European Railway (CER) Rt., számol be a Világgazdaság. Korábban már az MMV Rt., a Floyd Kft. és a MÁV Hajdú Kft. kezdte meg működését hazánkban.

[ajanlo=98][igazitas=left/]A cég hatszázezer tonna szenet szállít majd a Mátrai Erőmű Rt. megbízásából Visonta és Bükkábrány között. A fentihez hasonló irányvonalak vállalása jellegzetesen olyan munka, amelyre ma a hazai magánvasútcégek vállalkozhatnak. Az irányvonatpiac mérete jelenleg 2-5 millió tonnát tesz ki, mondta Horváth László, a CER elnök-vezérigazgatója.

A 2004 októberében püspökladányi telephellyel bejegyzett CER többségi tulajdonosa a MÁV Rec. Kft, amely 51 százalékban a LAC Holding Rt., 49 százalékban pedig a MÁV Rt. birtokában van. A CER kisebbségi tulajdonosa a szlovák Bonavir és az East Express.

A cég indulását bizonyos mértékben meghatározta, hogy a MÁV Rec. jórészt a MÁV-nál keletkezett hulladék újrahasznosításával foglalkozik. A cég a MÁV Rec. kétszáz járműből álló vagonparkját veszi igénybe, és már dolgozik a Záhony-Hegyeshalom közötti, valamint romániai fuvarok megszerzésén is, írja a Világgazdaság.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!