1p

A jó munkahelyi kommunikáció egyrészt a munkatársak egymásra való odafigyelésén, empátiáján, másrészt a felsővezetés által szabályozott információáramláson múlik. Minden rendszer javítható, ehhez azonban ki kell szűrni azokat, akik rontják a kapcsolatok minőségét, írja a Világgazdaság.

[ajanlo=87][igazitas=left/]Emberi kapcsolatok, üzleti projektek, vállalati folyamatok sikere múlhat azon, mennyire jó a munkatársak között a kommunikáció, a felső vezetés pedig mekkora hangsúlyt fektet a belső információáramlásra. Utóbbit leghatékonyabban az intranet segíti, de a gyorsaság mellett a személyesség is fontos. Éppen ezért nagy jelentőség van a jól tervezett és közérdekű témákat tárgyaló értekezleteknek.



A munkahelyi kommunikációt a munkatársak közötti őszinteség és bizalom formálhatja leginkább. A legtöbb cégnél azonban vannak úgynevezett információrombolók, akik rontják a kapcsolatok minőségét és gátolják az információk gyors terjedését. Ennek ellenére nincs olyan vállalat, ahol az információáramlás ne lenne javítható. Ehhez azonban ki kell szűrni azokat, akik rontják a kapcsolatok hatékonyságát, derül ki a Világgazdaság cikkéből.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!