[ajanlo=271][igazitas=left/]Termékfejlesztéssel szeretne a továbbiakban piachoz jutni a 15 éves húsipari cég, a Kaiser Food Kft. A vállalat tavaly mintegy 4 milliárd forintos árbevételt ért el, szemben a tavalyelőtti 4,5 milliárd forinttal.
A félmilliárd forintos csökkenést az ügyvezető igazgató, Réti Attila a cég két telephelyén, Mosonmagyaróváron és Abdán végrehajtott egymilliárd forintos beruházással magyarázta. Ennek köszönhetően idén már ismét 4,5 milliárd forint körüli árbevétellel számolnak. A cégvezető szerint ezt elsősorban a kivitel növelésével kívánják elérni, ami várhatóan az idén az összeladáson belül 10-20 százalék között alakul, írja az MTI.
A vállalat tavaly korszerűsítette abdai húskészítménygyártó üzemét és mosonmagyaróvári szalámigyárát, amihez 263 millió forint vissza nem térítendő Sapard támogatást nyert, a nagyobb hányadot pedig saját tőkéből és banki hitelből fedezte. Az átépítés során mindkét üzem alapterülete megnőtt.
Mosonmagyaróváron mintegy 400 négyzetméteres új üzemcsarnokot alakítottak ki, odatelepítették a gyártást, és megteremtették a lehetőséget egy újabb szeletelő gépsor fogadására is.
A 200 alkalmazottat foglalkoztató cég a magyarországi húskészítmény-piacon az elmúlt három évben 3,7-5,1 százalékos részt birtokolt, amivel saját adatai szerint a húsipari cégek rangsorában a harmadik-hetedik helyen áll. A Kaiser márkanév fogyasztói ismertsége az ACNielsen piackutató cég felmérése alapján 73 százalékos az országban, amellyel a húsipari cégek között a negyedik helyen áll.
Menedzsment Fórum/MTI
Intenzív termékfejlesztésbe kezd a Kaiser Food Kft.
Kivitelei növelésével érne el jobb árbevételt a magyar húskészítmény-piacon jelen lévő Kaiser Food Kft.