1p

Egy milliárd forint felett az online reklámpiac az első félévben.

Magyar Reklámszövetség Internet Tagozat

A Magyar Reklámszövetség Internet Tagozata (MRSZ IT) 1999. áprilisában alakult meg azzal a céllal, hogy az internetes marketingkommunikációban érdekelt cégek, vállalkozások, magánszemélyek számára szakmai fórumot biztosítson, elősegítse az online kommunikáció minél gyorsabb hazai elterjedését.

Interaktív Reklámköltés Riport

Az Interaktív Reklámköltés Riport immár 2 éves hagyománnyal bíró, önbevalláson alapuló piacfelmérés a hazai interneten elköltött marketingkommunikációs költségekről, mely negyedévente jelenik meg az MRSZ IT gondozásában.

A Riport az online médiatulajdonosoktól származó önbevallás alapján készül el és a listaáron számított, szerződéses, teljesített, számlázott tételekre vonatkozik. A Riport az eddigi felmérésekkel együtt a www.mrsz.hu honlapon tekinthető meg az Internet Tagozat rovatban.

További információk:
Novák Péter
Magyar Reklámszövetség Internet Tagozat vezető
30/98 69 445
[email protected]

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!