Magyar Reklámszövetség Internet Tagozat
A Magyar Reklámszövetség Internet Tagozata (MRSZ IT) 1999. áprilisában alakult meg azzal a céllal, hogy az internetes marketingkommunikációban érdekelt cégek, vállalkozások, magánszemélyek számára szakmai fórumot biztosítson, elősegítse az online kommunikáció minél gyorsabb hazai elterjedését.
Interaktív Reklámköltés Riport
Az Interaktív Reklámköltés Riport immár 2 éves hagyománnyal bíró, önbevalláson alapuló piacfelmérés a hazai interneten elköltött marketingkommunikációs költségekről, mely negyedévente jelenik meg az MRSZ IT gondozásában.
A Riport az online médiatulajdonosoktól származó önbevallás alapján készül el és a listaáron számított, szerződéses, teljesített, számlázott tételekre vonatkozik. A Riport az eddigi felmérésekkel együtt a www.mrsz.hu honlapon tekinthető meg az Internet Tagozat rovatban.
További információk:
Novák Péter
Magyar Reklámszövetség Internet Tagozat vezető
30/98 69 445
[email protected]
Interaktív Reklámköltés Riport 2001. első félév
Egy milliárd forint felett az online reklámpiac az első félévben.