2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A Viacom csökkenő televíziós és rádiós reklámpiaca miatt egyre inkább az interaktív hirdetési csatornák iránt érdeklődik.

A Viacom Inc. első negyedéves jelentése szerint meredeken csökkentek a cég televíziós és rádiós reklámbevételei, adta hírül a Reuters. A piackutatók előrejelzései szerint a televíziók és a rádiók részesedése a globális reklámköltségekből 2007-re már kevesebb lesz, mint az internetesé, mivel a cégek érdeklődése egyre inkább az online médium felé fordul. A Viacom fantáziát lát az interaktív hirdetésekben, és egyre inkább erősíteni kívánja ezen a területen jelenlétét.

A társaság, amely többek között az MTV zenei csatorna, a CBS tévétársaság és a Paramount stúdió tulajdonosa, eddig a licenszek és a közelmúltban eladott gyártó cége révén került kapcsolatba a 10 milliárd dolláros videojáték piaccal. A mostani tervek szerint a Viacom, ha pozitív visszajelzéseket tapasztal, nem csak saját termékeinek csinál majd hírverést azáltal, hogy azok neve bekerül a fiatalok kedvenc játékaiba, hanem - új marketingcsatornaként használva a videojátékokat - a hirdetők felé is értékesítené azokat. A fiatalok többsége ugyan szereti a reklámokat, de a megszokott eszközökkel szemben "immunissá válik", így a hagyományos kreatívok és csatornák hatékonysága erősen csökken.

A Viacom's MTV egyébként nemrégiben globális marketing stratégiai együttműködést kötött a Microsoft Corporationnel. Ennek részeként a Gyűrűk Ura sztárhobbitja, Elijah Wood lesz a következő generációs Xbox videojátékok sztárja. Az MTV Amerikában, Ázsiában és Európában fél órás programban fogja promótálni az Xbox beharangozó reklámfogását. A megegyezés részleteiről nem nyilatkoztak, de a felek szerint ez az együttműködés további kooperáció kezdete lehet.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!