2p

Mivel a hagyományos üzleti élet szereplői egyre inkább kiterjesztik a digitális média használatát termék promótálással. Természetesen mindenkinek jól felfogott érdeke, hogy felleljék azokat a jellegzetes információkat, amelyeket alkalmazva sikeres kampányokat folytathatnak a világhálón. Ehhez persze érdemes tudni, hogy mely online hirdetési technikák váltak be legjobban más cégeknél.

A jövő év első felében azután széles körű nyitást terveznek a szervezők, a cégek és ügynökségek felé és az esettanulmányok online postázását, míg a második félév pedig kutatást és példák felderítését olyan piaci résztvevőkről, akik kiemelkedő interaktív körülmények között dolgoznak. Ilyen a szakember szerint az un. instant messaging.

Inspiráló közeg

"Az MSN által elfoglalt pozíció olyan, amit számos üzletágbeli kiadó és vállalat tart fenn" - a Carat Interactive elnökének, Sarah Fay-nek véleménye szerint. "A cégeknek szükségük van programjaikért való felelősségvállalásra, és a kiválóság megvalósítására. Ilyenekkel találkozunk a mindennapok során, de véleményünk szerint sokkal több az olyan példa a kreatívokra, akiknek van mit tanulniuk. Ez egy fortélyos közeg, és mindannyiunknak szüksége van inspirációra."


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!