Az ingyenes Metro újságot kiadó svéd Metro International csoport azt tervezi, hogy a világhálón is megjelenik. Az internetes stratégia megvalósítását a Metro Modern Media végzi.
Első lépésként Svédországban indul az internetes változat, mintegy 900 ezer apróhirdetéssel, majd Finnországban, Dániában és Hollandiában indítják el a szolgáltatást. A svéd cég távolabbi tervei között szerepel egy társkereső oldal és egy zeneletöltő szolgáltatás beindítása is.
A Metro International 17 országban 16 nyelven adja ki ingyenes lapját Európában, Amerikában és Ázsiában, amelyet 15 millióan olvasnak naponta. Mint arról a Menedzsment Fórum is beszámolt, a cég áprilisban jelentet meg egy ingyenes szórakoztató magazint Magyarországon Ananász címmel.
(MTI)
Internetes újságot indít a Metro
Az ingyenes Metro újságot kiadó svéd Metro International csoport azt tervezi, hogy a világhálón is megjelenik. Az internetes stratégia megvalósítását a Metro Modern Media végzi.