A cég vezetését fél évvel ezelőtt átvevő Csengő András szerint az elsődleges feladat a Szalon márka nevének megerősítése, hiszen ez a Pécsi Sörfőzde legismertebb terméke. A cég a piac hét százalékát tudhatja jelenleg magának. A nagyobb részesedésű hazai sörfőzdéknek (Brau Union: 27, Borsodi: 25, Dreher:24 százalék) több lehetőségük van a reklámra, ezért kell más módszert választani az értékesítés és az ismertség növelésére - nyilatkozta a menedzser.
A termékfejlesztések már megkezdődtek, ennek eredménye egy félbarna és egy alacsony alkoholtartalmú bodzasör piacra dobása. Több új ízesített sör innovációja jelenleg is tart, amelyek hamarosan megjelennek a piacon.
A Pécsi Sörfőzde márkái közül egyelőre a private label márkák a legfontosabbak, amelyek a portfólió 45 százalékát teszik ki. A különlegesek aránya jelenleg 10 százalék. Nem titkolt cél ugyanakkor a Bécsben gyártott Ottakringer helyzetének magyarországi megerősítése - olvasható a Világgazdaságban.