1p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Különleges sörfajták bevezetésével kívánja stabilizálni helyzetét a hazai sörpiacon a Pécsi Sörfőzde Rt. – írja a Világgazdaság.

A cég vezetését fél évvel ezelőtt átvevő Csengő András szerint az elsődleges feladat a Szalon márka nevének megerősítése, hiszen ez a Pécsi Sörfőzde legismertebb terméke. A cég a piac hét százalékát tudhatja jelenleg magának. A nagyobb részesedésű hazai sörfőzdéknek (Brau Union: 27, Borsodi: 25, Dreher:24 százalék) több lehetőségük van a reklámra, ezért kell más módszert választani az értékesítés és az ismertség növelésére - nyilatkozta a menedzser.

A termékfejlesztések már megkezdődtek, ennek eredménye egy félbarna és egy alacsony alkoholtartalmú bodzasör piacra dobása. Több új ízesített sör innovációja jelenleg is tart, amelyek hamarosan megjelennek a piacon.

A Pécsi Sörfőzde márkái közül egyelőre a private label márkák a legfontosabbak, amelyek a portfólió 45 százalékát teszik ki. A különlegesek aránya jelenleg 10 százalék. Nem titkolt cél ugyanakkor a Bécsben gyártott Ottakringer helyzetének magyarországi megerősítése - olvasható a Világgazdaságban.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!