A magyar befektetőkből alakult Helia-D Kft. vásárolta meg az Unilevertől a Helia-D kozmetikai termékcsaládot, közölte a cég kedden.
A multinacionális Unilever márkaportfóliójának átrendezése miatt adta el a magyar fejlesztésű kozmetikumokat. A vásárlás értéke néhány százmillió forint volt, és a cég további több százmillió forintot kíván fordítani a termék felfuttatására, hogy ismét sikeressé tegye az 1982 óta gyártott bőrápoló krémet, mondta el Budaházy Péter, a vállalat ügyvezető igazgatója.
A vásárlás céljából megalakított Helia-D Kft. jövőre 500 ezer darab krémet szeretne értékesíteni a magyar piacon, ennek nyomán legalább 400 millió forintos forgalmat remél. Ugyancsak cél az export erősítése. Jövőre a belföldi forgalom 20-30 százalékát kitevő export árbevétel elérését tervezi a cég, hosszú távon pedig arra törekszik, hogy az export forgalom elérje a belföldi értékesítés nagyságát. Jelenleg elsősorban a környező országokból, valamint az Egyesült Államokból, Kanadából és Izraelből érdeklődnek a Helia-D termékek iránt.
A Helia-D Kft. tulajdonosi köre magyar szakmai és pénzügyi befektetőkből áll. A befektetői csapatot a kockázatitőke befektetésekkel foglalkozó Renomé Rt. vezeti. Magánszemélyként csatlakozott a befektetői konzorciumhoz Felkai György, aki az elmúlt években a MOL marketing- és kommunikációs tevékenységét irányította. A harmadik partner Gulyás János, aki a Gulyás Nagyker vezetőjeként és tulajdonosaként szakmai befektető, hiszen saját cégében is kozmetikai és vegyipari termékekkel foglalkozik. Herczku Iván, aki elsősorban a magán-egészségügyi szolgáltatások fejlesztése területén rendelkezik tapasztalatokkal, pénzügyi befektetőként van jelen a konzorciumban.
(MTI)
Ismét magyar kézbe került a Helia-D termékcsalád
A magyar befektetőkből alakult Helia-D Kft. vásárolta meg az Unilevertől a Helia-D kozmetikai termékcsaládot, közölte a cég kedden.