A kampány az Index által a CIB részére odaítélt „Az év legígéretesebb internetes bankja" címet felhasználva kommunikálja a hirdető szolgáltatásait. Soós Gergely, az ActiveAgent Magyarország stratégiai igazgatója elmondta: "Rendkívül nagy felelősséget jelent egy ilyen elismerés kommunikálása. A CIB Bank rendkívül széles szolgáltatásportfoliót ajánl ügyfeleinek az interneten. Erre is figyelemmel mindenképpen olyan kampányban gondolkodtunk, mely ezen szolgáltatások kohéziós bemutatását célozza."
Az új formával történő megoldás a már ismert felhőkarcoló méretű bannereket veszi alapul. Ugyanakkor felhagy ezek megszokott, statikus voltával, és az egér banner fölötti interakciójával ad további információkat az adott szolgáltatásokról. "Ezzel a megoldással azt a korábbi trendet is szerettük volna folytatni (CIB őszi kampány), amely szerint a CIB Bank iránt érdeklődők már magában a reklámban megtalálják a számukra legérdekesebb lehetőségeket. Így direkt kapcsolatot építhetünk ki a témák iránt érdeklődő látogatók és az ügyfél honlapján elhelyezett, az adott szolgáltatásokat bővebben kifejtő oldalak között." - tette hozzá a szakember.
Itthon eddig nem alkalmazott kreatívok a CIB kampányában
Az ActiveAgent Magyarország az Akció Reklámügynökség közreműködésével újfajta online kreatív megoldást dolgozott ki a CIB Bank részére.