[ajanlo=291][igazitas=left/]A kiállítóhely kommunikációs munkatársai és a művészeti területen eddig is aktív ügynökség közösen dolgozzák ki és hajtják végre az ősszel nyíló kiállítás PR és hirdetési kampányát. A program keretében a világhírű amerikai sztárszobrász, Gaston Lachaise munkáit mutatják majd be, derül ki a lapunkhoz eljuttatott sajtóközleményből.
Az EDGE végezte a közelmúltban a Műcsarnok minden eddigi látogatottsági rekordot megdöntő "Mesterművek - 400 év francia festészete" tárlatnak, illetve a MEO - Kortárs Művészeti Gyűjteményben megrendezett Andres Serrano és Peter Greenaway kiállításnak a kommunikációs kampányát.
A Szépművészeti Múzeum néhány hónappal ezelőtt megújult vezetésének egyik fő célja, hogy az intézmény az eddiginél aktívabban lépjen fel a közönség megnyerése érdekében. Az intézmény az ország egyik leglátogatottabb képzőművészeti kiállítóhelye, időszakos és állandó kiállításait évente több százezren keresik fel; gyűjteményében több mint 100 ezer műtárgy található.
Menedzsment Fórum
Itthon is befuttatná az amerikai sztárszobrászt az EDGE
Megkezdődött a Szépművészeti Múzeum és az EDGE Communications együttműködése Gaston Lachaise ősszel nyíló kiállításának népszerűsítésére.