[ajanlo=1518][igazitas=right/]A márka frissítésével a Carlsberg Hungary piaci pozícióján kíván erősíteni a prémium-szuperprémium szegmensben. A megújult Tuborg 0,33 literes és 0,5 literes palackban, valamint 0,5 literes dobozos kiszerelésben kerül majd kiskereskedelmi forgalomba, az éttermek és hotelek részére 30 literes hordókban is hozzáférhető. A palackok visszaválthatók, míg a dobozos sör csomagolása újrahasznosítható alumíniumból készül. Ezen felül a termék megjelenése még vonzóbbá vált: elegánsabb üveget, újratervezett címkét, és - a magyar sörpiacon egyedülálló - letéphető kupakot kapott, derül ki a cég közleményéből.
Mint ismert, a Tuborg egyike volt az első nemzetközi söröknek, amelyek betörtek a magyar piacra. Licenc-megállapodás keretében eddig a Dreher Sörgyárak Rt. gyártotta és forgalmazta, [ajanlo=1519][igazitas=left/]januártól pedig a Carlsberg Hungary Kft. - a márka nemzetközi gyártója, a Carlsberg Breweries helyi képviselője - veszi át a terméket, tovább erősítve pozícióját az egyre bővülő prémium szegmensben.
A Millward Brown 2005. április felmérése szerint a magyar sörkedvelők: 88 százaléka állítja, hogy ismeri a márkát, míg háromnegyedük rendszeresen fogyasztja, vagy szeretné megismerni az italt. A felmérés szerint a dán sört főként a 25-30 év közötti, kalandvágyó, öntudatos fogyasztók szeretik. A bárokban, éttermekben értékesített sörmennyiség egyébként a márka eladásainak csaknem felét adja.
Menedzsment Fórum
Itthon is jön a letéphető kupakú sör
Januártól a Carlsberg Hungary Kft. veszi át a Magyarországon már hagyományokkal rendelkező Tuborg értékesítését. A hazai piacon 1982 óta jelen lévő prémium sör külseje megújul, és egyedi, letéphető kupakkal szerelik fel.