A Yahoo nettó nyeresége a negyedik negyedévben 46,2 millió dollár, részvényenként nyolc cent volt az egy évvel korábbi 8,7 millió dollár, részvényenként két cent veszteség után. A pénzügyi költségek, adók, leírások és amortizáció előtt számolt eredmény (EBITDA) 85,3 millió dollár lett. A Thomson First Call által készített elemzői konszenzus részvényenként hat cent nyereségre számított.
A negyedik negyedévben az árbevétel 285,8 millió dollárra emelkedett az előző negyedévben kimutatott 248,8 millió dollárról és az egy évvel korábbi 188,9 millió dollárról. Az elemzők átlagosan 278,6 millió dollár árbevételre számítottak. A társaság marketing-szolgáltatásokkal foglalkozó üzletága 177,5 millió dollár árbevételt hozott össze, ez 31 százalékkal haladja meg 2001 azonos időszakának szintjét. Az általános piaci gyengélkedés ellenére a Yahoo sikeresen vészelte át az elmúlt hónapokat, s növelte reklámbevételeit.
Javuló eredmény a Yahoonál
A Yahoo! internetes médiatársaság szerdán tőzsdezárás után közölte, hogy az előző év azonos időszakának vesztesége után nyereséget ért el, mivel a fizetős szolgáltatásai iránti kereslet javította árbevételét.