1p

A világ második számú sportszergyártója a német Adidas-Salomon 15 százalékkal javította az eredményét az egy évvel korábbiakhoz képest.

Az Adidas-Salomon a harmadik negyedévben 131 millió eurós tiszta nyereségről számolt be, míg a bázisidőszakban 114 millió eurót ért el. Az értékesítése 1,868 milliárd euró volt, a tavalyi harmadik negyedévi 1,79 milliárd helyett. Az első kilenc hónapban az értékesítése 6 százalékkal nőtt a tavalyi első háromnegyed évihez képest, 5 milliárd euróra. A tiszta nyeresége 8 százalékkal 199 millió euróra emelkedett.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!