1p

Eredményes évet zárt az Euro RSCG Budapest Reklámügynökség, a vállalat 12 százalékos bővülést realizált 2003-ban.

Az Euro RSCG Budapest Reklámügynökség 2003-ban az előző évhez képest 12 százalékos növekedést ért el, s az évek óta tartó bővülés eredményeképpen az Euro RSCG és a szintén a csoporthoz tartozó InSight összesített saját árbevétele 2000 óta - amely a menedzsmentváltás időpontja - majd négyszeresére növekedett. Hasonló mértékű bővülést mutat az ügyfélszám. Az EURO RSCG főbb ügyfelei Magyarországon a Peugeot, a Dreher, a Citroen, a Danone Győri Keksz, az Arany Ászok, a Reckitt Benckiser, a Vichy, a Novartis, a Skála és az OMV.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!