Az internetes vásárlás az Egyesült Államokban soha nem látott népszerűségnek örvend. A Nielsen-NetRatings adatai alapján csak az elmúlt hét során 60 százalékos forgalomnövekedést regisztráltak az online áruházak.
A e-boltokba tartó internet-forgalom már a tavalyi rekordot is túlszárnyalta, idézi a Hitwise médiafigyelőt a BizReport. "A vásárlók elkezdtek ajándékokat keresgélni, és igyekeznek minél több webáruház kínálatát megismerni, az árakat összehasonlítani” – erősíti meg a Nielsen/NetRatings elemzője.
[ajanlo=86][igazitas=left/]
Becslések szerint a novemberi és decemberi vásárlások értéke eléri majd a 16,7 millió dollárt, amely a tavalyi évhez képest 29 százalékos növekedést jelent, közölte az eMarketer. Eközben a teljes kiskereskedelmi forgalom az Egyesült Államokban mindössze 4,5 százalékkal nő előreláthatólag, amely értékében 219,9 milliárd dollárt jelent. "Úgy tűnik, az internetes vásárlók korábban kezdik a pénzköltést, és többet is vásárolnak, mint tavaly” – állapítja meg a Hitwise kutatásvezetője, Bill Tancer.
A Nielsen//NetRatings internetes közvéleménykutató mutatója szerint elsősorban a lakberendezési cikkeket, könyvet, zenét, videót, valamint játékokat keresnek majd a vásárlók a neten. Ezen árucikkek forgalma egy hét alatt 85-88 százalékot nőtt.
Az árösszehasonlító oldalakra 73 százalékkal több látogató volt kíváncsi. A Hitwise kimutatása szerint a 13 vezető weboldal bonyolította az elmúlt hét eladásainak 5 százalékát. A forgalom fele a legnagyobb keresőkről érkezett. Ez a cég szakértője szerint az internetes vásárlásban is új korszakot nyit. "A felhasználók egyre inkább odafigyelnek a részletekre, megfontoltabban vásárolnak, és egyértelműen a legjobb áron kapható legjobb terméket keresik.”
Menedzsment Fórum
Jó szezonra számítanak az amerikai online áruházak
Az internetes vásárlás az Egyesült Államokban soha nem látott népszerűségnek örvend. A Nielsen-NetRatings adatai alapján csak az elmúlt hét során 60 százalékos forgalomnövekedést regisztráltak az online áruházak.