2p

Ötletes magyar elnevezések vetélkednek az immár hatodik alkalommal megrendezett "Az én cégérem" országos üzletnévversenyben.

Kevés a jól megjegyezhető, felismerhető, ötletes és a tevékenységre utaló cég- és üzletnév, különösen a kisvállalkozások körében. Pedig fontos, hogy az elnevezés egyértelműen különbözzön és emlékezetes legyen. A jó név jó reklám is egyben, az üzleti siker egyik fontos tényezője.

[ajanlo=98][igazitas=left/]Idén hatodik alkalommal rendezik meg "Az én cégérem" országos cég- és üzletnévversenyt. A pályázatban csak a valóságban is létező nevek vehetnek rész, a javaslatokat 2005. szeptember 30-ig várják, olvasható a Világgazdaságban.

Tavaly a Zár-Ba-Zár, lakat, zár és vasalatszaküzlet és a Netmester honlaptervező tartalomszolgáltató söpörte be a legtöbb díjat. A beküldött több, mint 1500 cégnévből egy újságírókból, valamint szakmai és anyanyelvi szakértőkből álló testület választotta ki a legötletesebbnek ítélt elnevezéseket.

Maga a verseny egyébként civil összefogás eredménye, hat éve az EU-33 Vállalkozás és Közösségfejlesztő Egyesület és az Anyanyelvápolók Szövetsége fogott össze, hogy az elszaporodott idegen nevek helyett találó magyar kifejezéseket keressenek.

A szervezők a fogyasztók és a vásárlók közreműködésére is számítanak, de igazából bárki nevezhet ötletes cégnevekkel, így tulajdonosok, de akár szemfüles járókelők is, írja a Világgazdaság.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!