Kevés a jól megjegyezhető, felismerhető, ötletes és a tevékenységre utaló cég- és üzletnév, különösen a kisvállalkozások körében. Pedig fontos, hogy az elnevezés egyértelműen különbözzön és emlékezetes legyen. A jó név jó reklám is egyben, az üzleti siker egyik fontos tényezője.
[ajanlo=98][igazitas=left/]Idén hatodik alkalommal rendezik meg "Az én cégérem" országos cég- és üzletnévversenyt. A pályázatban csak a valóságban is létező nevek vehetnek rész, a javaslatokat 2005. szeptember 30-ig várják, olvasható a Világgazdaságban.
Tavaly a Zár-Ba-Zár, lakat, zár és vasalatszaküzlet és a Netmester honlaptervező tartalomszolgáltató söpörte be a legtöbb díjat. A beküldött több, mint 1500 cégnévből egy újságírókból, valamint szakmai és anyanyelvi szakértőkből álló testület választotta ki a legötletesebbnek ítélt elnevezéseket.
Maga a verseny egyébként civil összefogás eredménye, hat éve az EU-33 Vállalkozás és Közösségfejlesztő Egyesület és az Anyanyelvápolók Szövetsége fogott össze, hogy az elszaporodott idegen nevek helyett találó magyar kifejezéseket keressenek.
A szervezők a fogyasztók és a vásárlók közreműködésére is számítanak, de igazából bárki nevezhet ötletes cégnevekkel, így tulajdonosok, de akár szemfüles járókelők is, írja a Világgazdaság.
Jópofa magyar cégneveket keresnek
Ötletes magyar elnevezések vetélkednek az immár hatodik alkalommal megrendezett "Az én cégérem" országos üzletnévversenyben.