2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A Kereskedelmi és Hitelbank (K&H) Magyarországon még egyedülálló konstrukciót kínál ügyfeleinek: a bank nemrég bevezette a K&H Fix Pluszt.

A hirdetések október végéig országos tv csatornákon, a nyomtatott sajtóban, óriásplakátokon és internetes honlapokon láthatók. Az új konstrukció ötvözi a kötvény és a részvény típusú befektetések előnyeit: garantálja a befektetett tőkét és 18% kamatot, ezen felül pedig extrahozam lehetőségét is nyújtja a befektetőknek. A reklámkampány a termék bevezetése mellett, a K&H Bank igényközpontú termékstratégiáját is hangsúlyozza. A kreatív tervezés az Euro RSCG munkája, a médiavásárlást az OMD Hungary végezte. A Kereskedelmi és Hitelbank nagyszabású ATL kampánnyal támogatja a szeptember 30-tól jegyezhető K&H Fix Plusz befektetési jegyek értékesítését. A "Legyen velünk az első!" szlogennel futó kampány egy itthon egyedülálló befektetési konstrukciót népszerűsít, ahol a befektető tőkéje megőrzése mellett, három évre 18%-os garantált hozamot kap, e felett extrahozamként pedig egy összetett nemzetközi részvényindex növekedésenek 33%-ához juthat hozzá.

Az Euro RSCG által gyártott 25 másodperces reklámfilmmel a nézők október 1-től találkozhatnak az RTL, a TV2, az m1 és a Spektrum televízió csatornáin. A sajtóhirdetést, potenciálisan megtakarítással rendelkező olvasók által kedvelt, főként gazdasági/üzleti témájú napi-, heti-, és havilapokban helyezték el. Országszerte a nagyobb városokban több száz óriásplakáton hirdetik a K&H Fix Plusz Befektetési Alapot. A kampány számos gazdasági témájú honlapon és általános internetes portálon is megjelenik főként banner formájában, többek között az Origón és az Indexen is. Az eladáshelyi ösztönzést a beltéri plakátok és akciós szórólapok támogatják a közel 170 K&H bankfiókban; a hirdetés októberben az ügyfelek számlakivonatán és a kivonatokhoz csatolt Hirmondóban is megjelenik.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!