A hirdetések október végéig országos tv csatornákon, a nyomtatott sajtóban, óriásplakátokon és internetes honlapokon láthatók. Az új konstrukció ötvözi a kötvény és a részvény típusú befektetések előnyeit: garantálja a befektetett tőkét és 18% kamatot, ezen felül pedig extrahozam lehetőségét is nyújtja a befektetőknek. A reklámkampány a termék bevezetése mellett, a K&H Bank igényközpontú termékstratégiáját is hangsúlyozza. A kreatív tervezés az Euro RSCG munkája, a médiavásárlást az OMD Hungary végezte. A Kereskedelmi és Hitelbank nagyszabású ATL kampánnyal támogatja a szeptember 30-tól jegyezhető K&H Fix Plusz befektetési jegyek értékesítését. A "Legyen velünk az első!" szlogennel futó kampány egy itthon egyedülálló befektetési konstrukciót népszerűsít, ahol a befektető tőkéje megőrzése mellett, három évre 18%-os garantált hozamot kap, e felett extrahozamként pedig egy összetett nemzetközi részvényindex növekedésenek 33%-ához juthat hozzá.
Az Euro RSCG által gyártott 25 másodperces reklámfilmmel a nézők október 1-től találkozhatnak az RTL, a TV2, az m1 és a Spektrum televízió csatornáin. A sajtóhirdetést, potenciálisan megtakarítással rendelkező olvasók által kedvelt, főként gazdasági/üzleti témájú napi-, heti-, és havilapokban helyezték el. Országszerte a nagyobb városokban több száz óriásplakáton hirdetik a K&H Fix Plusz Befektetési Alapot. A kampány számos gazdasági témájú honlapon és általános internetes portálon is megjelenik főként banner formájában, többek között az Origón és az Indexen is. Az eladáshelyi ösztönzést a beltéri plakátok és akciós szórólapok támogatják a közel 170 K&H bankfiókban; a hirdetés októberben az ügyfelek számlakivonatán és a kivonatokhoz csatolt Hirmondóban is megjelenik.
K&H új befektetési jegy kampány az Euro RSCG-től
A Kereskedelmi és Hitelbank (K&H) Magyarországon még egyedülálló konstrukciót kínál ügyfeleinek: a bank nemrég bevezette a K&H Fix Pluszt.