Túlad a feldarabolt Mahart csepeli kikötőjének üzemeltetésére létrehozott Budapesti Szabadkikötő Logisztikai (BSzL) Rt. részvényeinek 99 százalékán az Állami Privatizációs és Vagyonkezelő (ÁPV) Rt., írja a Népszabadság.
[ajanlo=262][igazitas=left/]A tavasszal országos közforgalmú kikötővé nyilvánított létesítmény 75 évre szóló üzemeltetési és haszonélvezeti jogával, az üzemeltetéséhez szükséges eszközök tulajdonjogával, illetve a Mahart-Szabadkikötő Rt. leányvállalataiban birtokolt részesedésekkel rendelkező cég eladásánál szakmai befektetőkre számítanak.
A leghamarabb november második felére lezáruló háromfordulós privatizációs pályázaton az árbevétel maximalizálására törekvő ÁPV Rt. szigorú feltételeket szabott. Ezek szerint a 355 millió forintos jegyzett tőkéjű cégre július 22-én olyan vevők jelentkezését várják, akik legkevesebb ötéves kikötő-üzemeltetési tapasztalattal rendelkeznek, olvasható a Népszabadságban.
Kalapács alatt a csepeli kikötő
Túlad a feldarabolt Mahart csepeli kikötőjének üzemeltetésére létrehozott Budapesti Szabadkikötő Logisztikai (BSzL) Rt. részvényeinek 99 százalékán az Állami Privatizációs és Vagyonkezelő (ÁPV) Rt, írja a Népszabadság.