1p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Túlad a feldarabolt Mahart csepeli kikötőjének üzemeltetésére létrehozott Budapesti Szabadkikötő Logisztikai (BSzL) Rt. részvényeinek 99 százalékán az Állami Privatizációs és Vagyonkezelő (ÁPV) Rt, írja a Népszabadság.

Túlad a feldarabolt Mahart csepeli kikötőjének üzemeltetésére létrehozott Budapesti Szabadkikötő Logisztikai (BSzL) Rt. részvényeinek 99 százalékán az Állami Privatizációs és Vagyonkezelő (ÁPV) Rt., írja a Népszabadság.

[ajanlo=262][igazitas=left/]A tavasszal országos közforgalmú kikötővé nyilvánított létesítmény 75 évre szóló üzemeltetési és haszonélvezeti jogával, az üzemeltetéséhez szükséges eszközök tulajdonjogával, illetve a Mahart-Szabadkikötő Rt. leányvállalataiban birtokolt részesedésekkel rendelkező cég eladásánál szakmai befektetőkre számítanak.

A leghamarabb november második felére lezáruló háromfordulós privatizációs pályázaton az árbevétel maximalizálására törekvő ÁPV Rt. szigorú feltételeket szabott. Ezek szerint a 355 millió forintos jegyzett tőkéjű cégre július 22-én olyan vevők jelentkezését várják, akik legkevesebb ötéves kikötő-üzemeltetési tapasztalattal rendelkeznek, olvasható a Népszabadságban.


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!