[ajanlo=240][igazitas=left/]A szervezők garantálják, hogy - minimum - a legjobb hat óriásplakát megjelenik az ARC óriásplakát kiállításán a Felvonulási téren. Ez lehetőséget ad arra, hogy a pályamű egy sajátos kontextusban, köztéren jelenjen meg, vállalva az azonnali társadalmi reflexiókat. A kiállított pályaműveken feltüntetik majd a készítő ügynökség nevét is.
A győztes jutalma bruttó 2,5 millió forint, ami a kreatív tervezés díját tartalmazza. A legjobb PR-ötletet javasló ügynökség különdíjként 500 ezer forintot kap. A pályázaton nemzetközi és hazai tulajdonú ügynökségek egyaránt indulhatnak, és azonos esélyekkel szerepelnek a versenyben.
A benyújtott pályaműveket az idei évben is szakmai zsűri bírálja el, nevezési díj pedig - a tavalyi pályázattal ellentétben - idén nincs, derül ki a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) közleményéből.
Az MRSZ híve a társadalmi célú kommunikációnak, és szorgalmazza a társadalmi célú kampányok létrejöttét. Annál is inkább támogatja ezt, mivel hazánkban növekszik a reklámkerülők száma, illetve - felmérések szerint - az emberek szeretik és elfogadják a társadalmi célú reklámokat, áll a közleményben.
Menedzsment Fórum
Kampánnyal tennék vonzóvá a hazai csapvizet
A Magyar Reklámszövetség és az ARC Kft. - a Magyar Vízközmű Szövetséggel, a Víz az élet Alapítvánnyal, valamint a Környezetvédelmi és Vízügyi Minisztériummal együttműködve - közös pályázatot ír ki társadalmi célú kampány elkészítésére, kizárólag ügynökségek részére. A kampány célja az ivóvíz imidzsének, presztízsének növelése.