A fentiek mellett 4,99 euróért piacra dobnak egy adventi kalendáriumot is, amelyen az eb Mikulás-sapkában látható.
Az ötlet a kancellár feleségétől, Doris Schröder-Köpftől származik, aki megkereste a férje által már személyesen ismert Dirk Rossmannt, a cég vezérét. Az asszony - egyébként egykori újságíró - egy éven át részt is vett a termékfejlesztésben, amely eredményeként összesen 44 kiegészítő készült el "az angol vidéki házak stílusához igazodva" fenyőzöld, királykék és vajfehér színben.
A Rossmann egyúttal kijelentette, hogy Doris Schröder-Köpf az üzleten semmit sem keres, sőt, minden egyes eladott adventi kalendárium után 50 eurócentet befizetnek a bajba jutott állatok javára. A termékláncot Winston Holly Line névre keresztelték el.
(MTI)
Karácsonyi reklámarc lesz a kancellár kutyája
A német kancellár, Gerhard Schröder Holly névre hallgató terrierjének a képe díszíti majd decembertől a Rossmann drogériahálózat üzleteinek polcaira kihelyezett nyakörveket, gumicsontokat, tálkákat, keféket és kutyasamponokat.