1p

Megállíthatatlannak tűnik a rich media térnyerése. A DoubleClick adatai szerint egyre több hirdető használja az eszközt, és ma már minden negyedik banner ilyen típusú technológiával készül. Ugyanakkor számos egyéb olyan tényezőre is felhívja a cég tanulmánya a figyelmet, amelyek az online hirdetések hatékonyságának irányába mutatnak.

Ezt több tényező segíti elő, amelyekből a legfontosabb, hogy a hagyományos bannerek minden téren elvesztették figyelemfelkeltő hatásukat. Nem csak a click-through rate esett vissza drasztikusan, de az emberek emlékezetében sem rögzülnek ezek a hirdetések. Ezzel szemben a rich média az interaktivitást kihasználva belevésődik a látogatók emlékezetébe.


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!