A csoport két magyarországi üzemének egyike, a 31 fős pusztaszabolcsi járműjavító közel 1,2 milliárdos árbevételt ért el, üzemi eredménye 340 millió, adózott és mérleg szerinti eredménye mintegy 200 millió forint volt. Dunai Zoltán ügyvezető igazgató szerint a három éves üzem a vasúti járműjavító szakmában példa nélküli árbevétel-arányos nyereséget ért el, és a tulajdonos nem vett ki a cégből egy fillér osztalékot sem. A Stadler másik egysége, a két éve létesített, 225 fős szolnoki kocsiszekrénygyár 3,5 milliárd forintos árbevételt ért el.
Pusztaszabolcsra további karbantartási munkákat szeretnének telepíteni. Ott ma az anyacégtől a MÁV Zrt. által rendelt 60 FLIRT motorvonat karbantartása folyik, ez adta a tavalyi bevétel mintegy kétharmadát. A 8,5 millió euróból kialakított pusztaszabolcsi bázis adottságai megfelelnek a MÁV-Start által üzemeltetett 10 Talent motorvonat karbantartására is. A MÁV erre vonatkozó tárgyalásos tendere már folyik, a hatéves megbízásra szeretnének jó ajánlatot tenni.
Az ügyvezető igazgató elmondta, hogy egyeztetés és jóváhagyás alatt van egy újabb, többmilliárd forintos összeszerelő üzem létesítése. "Kedvező döntés esetén akár már az idén letehetjük az alapkövét, és 2012 második felében indulhat a termelés. Ez fokozatosan újabb 300-350 munkahely létesítését jelenti". Az új üzem a következő generációs FLIRT-ök gyártásába szállhat majd be. A cég készül a fővárosi járműbeszerzési koncepció részeként kiírandó, mintegy 100 darab – 45 és 32 méter hosszú – villamoskocsira vonatkozó pályázatra is. "Érdekel minket a metrótender is. Keressük a kapcsolatot olyan szakmai partnerrel, amellyel közös metrófejlesztést indíthatnánk, és konzorciumot alkotva sikeres ajánlatot adhatnánk be" – közölte Dunai Zoltán.
MTI