2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Az Egyesült Államokban a közelmúltban elfogadott és a direkt marketing szakmát komoly nehézségek elé állító "do-not-call" regisztrációs lista elindításával kapcsolatban erős viharok dúlnak. A lista lényege, hogy azok az állampolgárok, akik nem szeretnék, hogy a későbbiekben reklám jellegű hívásokat kapjanak, regisztrálják magukat a listán, így törvényi védelem óvja őket a telemarketing szolgáltatást nyújtó szervezetek telefonhívásaitól.

A lista érdekes helyzet elé állította a DM szakmát, mivel most nem a megrendelőket kell meggyőzniük a szolgáltatás szükségességéről, hatékonyságáról, hanem azokat az állampolgárokat, akikre a telefonos értékesítés közvetlenül épül. A direkt marketing képviselőinek nehéz lesz meggyőzni a lakosságot, hogy bizonyos szintig a telemarketinges kérdések szükségesek, értékesek lehetnek a gazdaság és így a társadalom számára is. Egyik legfontosabb érvelésük, hogy potenciális vásárló csak akkor tudja eldönteni érdekli-e egy-egy ajánlat, ha arról tudomást szerez. Ha előtte letiltja a hívásokat, akkor a lehetőségét veszti el annak, hogy kedvező ajánlatokhoz jusson.

A telemarketingesek szerint, ha nem sikerül meggyőzni a lakosságot, akkor egyrészt a listának köszönhetően a szakma által foglalkoztatott 6 és fél millió emberből 2 millió el fogja veszteni az állását, másrészt a telemarketing által kínált alacsony költségű és hatékony értékesítési forma egyszerűen meg fog szűnni, így komoly versenyhátrányba kerülnek azok a cégek, amelyek számára csak ez a marketing csatorna érhető el.

A DM szakma a saját igaza meggyőzése érdekében elővette az emailek, illetve a spamek problémáját is. Egy közelmúltban végzett InsightExpress kutatásra utalnak, amely szerint a megkérdezettek 83 százaléka támogatná egy hasonló lista bevezetését az elektronikus küldeményekre is, ugyanakkor a kormány az 'opt-in' megközelítést kívánja törvényi szintre emelni az emailek esetében.

Kapcsolodó cikkünk: Átfogó kép a telemarketingről

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!