1p

Az illúziók vége – a racionalitás kezdete –
úgy tűnik el az ESG, hogy velünk marad?

Klasszis Fenntarthatóság 2025 konferencia

2025. november 4., Budapest

Jelentkezzen most!

Talán az első olyan jogszabály született meg tavaly december végén, amely az információs társadalom miatt és annak érdekei védelmében készült. Mégis, a többi között a kéretlen elektronikus reklámlevelek küldését is szabályozó törvény igencsak vegyes érzelmeket keltett szakmai körökben.

Érdekes, hogy a mobilreklámozás kicsit előbbre jár: a Mobil Marketing Szövetség – elfogadva az idézett jogszabály szemléletét – ugyanis feltételként szabja tagjai számára, hogy a fogyasztó beleegyezését kérjék az SMS-reklámok terjesztéséhez. Ez azért is fontos, mert ebben az évben csak nálunk várhatóan egymilliárd darab felett lesz az SMS-forgalom.

Értékét tekintve világviszonylatban – az Ovum becslése szerint – 2003-ban 4 milliárd, 2005-ben pedig már 16 milliárd dollár értékű SMS-reklámforgalmat bonyolít majd az 500 milliós fogyasztói piac.
Igaz, a mobilreklámmal kicsit más a helyzet, mint az e-mailen érkezőkkel. A Nokia nemrég egy tizenegy országra kiterjedő kutatása során négyezer telefontulajdonost kérdezett meg a reklámüzenetek elfogadottságáról, és ők nagy arányban válaszolták, hogy nem zavarná őket a mobilhirdetés.


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!