A 11 pályázó közül a bírálatban részt vevők döntése nyomán a brit Lambie-Nairn cég kapott megbízást az on air-koncepció frissítésére. A Lambie -Nairn tevékenysége kiterjed a stratégiai pozícionálásra, a teljes arculat áttekintésére, a brandek, a styling képernyőn való megjelenéseinek megtervezésére.
A hazai nyertes, a Well pedig a Lambie-Nairn on-air koncepciója nyomán és annak figyelembe vételével, hagyományos reklámügynökségi feladatokra kapott felkérést. A Well ennek értelmében felelős lesz a csatorna általános arculatáért, a megjelenések összhangjáért, és szerepet vállal a csatorna kommunikációs stratégiájának meghatározásában együttműködésben a Marketing és Kommunikációs Igazgatósággal- tájékoztatott Hofherr Krisztina marketing és kommunikációs igazgató.
Két cég javítaná a TV2 imidzsét
Két győztese van a tv2 Marketing és Kommunikációs Igazgatósága által áprilisban kihirdetett meghívásos tendernek, amelynek célja a csatorna imidzsének frissítése és a munkafolyamatok egységesítése volt.