1p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A logisztikai szektor fejlődése és a gazdasági növekedés a tehergépjármű-forgalom folyamatos erősödését hozta az elmúlt években. Az Osztrák Autóklub (VCÖ) adatai szerint 1990 óta a korábbi 15 EU-tagországban 48 százalékkal erősödött a nehéz-gépjárművek forgalma.

Igaz a trend nem most kezdődött, teszi hozzá a jelentés, mivel az 1980-tól 2003-ig tartó időszakban megduplázódott a közutakon végzett szállítás.

A fejlemény önmagában még nem jelentene problémát, vélik a szakértők, az azonban igen, hogy a környezetet leginkább terhelő fuvarozási módok törtek előre. Míg ugyanis - a közúti és vasúti szállítási ágazatot vizsgálva - a síneken 1990-ben még a teherforgalom 21 százalékát bonyolították le, addig ez az arány a tavalyi év végére 15 százalékra csökkent.

(Menedzsment Fórum)

Kapcsolódó anyagok
Kamionáradat zúdult Ausztriára
Egységes uniós teherautódíj rendszert szeretne az EB
Az osztrákok korlátoznák a kamionforgalmat

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!