Mátray Mihály vezérigazgató elmondta, hogy az említett termékeket a Népszavát is gondozó Editorial Kft.-től vásárolta meg a kiadó. Mátray a vételárról nem nyilatkozott, hangsúlyozta azonban, hogy mindkét lap nyereséges. A mintegy 25 ezer példányban nyomott kiadványokból nagyjából 15 ezret értékesítenek havonta.
A vezérigazgató elmondta: új kiadványaikkal a társaság fő lapját, a Szabad Földet szeretnék támogatni, amelynek megújítására annak 2003-as megvásárlása óta rengeteg energiát és pénzt fordítottak. Az újság ennek megfelelően 2005-ben már új szerkezeti formában jelent meg. A kiadó célja egy tisztán családi hetilap készítése.
Mátray Mihály elmondta, hogy az újság idén már százmilliós hirdetési bevételt és nyereséget produkál. A jövőben a vállalat több vidéki lapot is meg szeretne jelentetni, és tervezi egy kifejezetten a vidéknek szóló portál létrehozását is. Az SZLK a héten dobta piacra színes receptújságját, a Vidék Ízét is - számol be a Világgazdaság.