Úgy tűnik fut az OMD szekere, hisz az újabb megbízásokat alig két héttel a Gillet 600 milliós globális médiatervezési és -vásárlási tenderének győzelme után nyerték el.
A Siemens médiatevékenységért folytatott versenyben az Aegis Grouphoz tartozó Carat médiaügynökséget ütötte ki a nyeregből, a források szerint a két cég között dőlt el a megbízás – számolt be az adage.com. A német elektronikai cég korábban Publicishoz tartozó Optimediaval, illetve a WPP csoport tagjaként számon tartott Mediaedge-dzsel dolgozott. A megbízás célja, hogy a 15,8 százalékos piaci részesedésével az európai piacon második Siemens csökkentse lemaradás, a piacvezető Nokiahoz (48.3 százalékos részesedéssel bírnak) képest.
Sony médiatervezési és -vásárlási tenderén a Zenith Optimedia Grouppal nézett farkasszemet az OMD.
Két óriásügyfél az OMD-nél
Az Omnicom Group-hoz tartózó OMD cég nyerte a Siemens mobil telefonok globális és a Sony európai médiatevékenységére kiírt tendereit. A Siemens Mobil reklámbüdzséje 100 millió dollár, míg a Sony - Sony Music Entertainment, Sony Pictures és Sony Elektronikai üzletága is ide tartozik – 500 milliós hirdetési kerettel rendelkezik.