Nicole Kidmannel elkészült a világ legdrágább reklámja. A 18 millió fontba, azaz közel 6 milliárd 300 millió forintba kerülő Chanel reklámszpotban az Oscar-díjas színésznő, Nicole Kidman volt a főszereplő.
A No. 5: The Film című reklámszpot a Bridget Jones második része előtt fog debütálni a héten a brit mozikban. A nemzetközi tv-csatornákon november 20-án lesz a Baz Luhrmann rendezte reklám premierje, melynek elkészítése számos teljes hosszúságú mozifilmnél több pénzt emésztett fel.
[ajanlo=84][igazitas=left/]A Bridget Jones-mozi közönsége ideális célcsoportja lesz a médiatervezők szerint a Chanel reklámjának, írja a The Guardian. Mindkettőre elsősorban a 20-44 év közötti, jól kereső nők kiváncsiak a szigetországban. Nem véletlen emellett, hogy a luxusparfüm új reklámjának megjelentetését a karácsony előtti időszakra időzítette a gyártó.
A Bridget Jones 2 az előzetes várakozások szerint annyi reklámbevételt fog eredményezni, mint utoljára az 1999-es Csillagok Háborúja. A film a szakemberek szerint jót tesz a mozireklámnak, mely sokkal kevésbé könnyen sikerre vihető reklámtípus, mint a tévéreklám. Egy filmhez igen kevés reklámidő rendelhető, hiszen az előadás nem szakítható meg hirdetésekkel: senki sem megy ki egy teát csinálni a moziban, írja a The Guardian. Nagy-Britanniában 2-2,5 százalékos növekedést remélnek ezen a területen a piaci szereplők.
(Menedzsment Fórum)
Két perces Chanel-reklám 18 millió fontért
Nicole Kidmannel elkészült a világ legdrágább reklámja. A 18 millió fontba, azaz közel 6 milliárd 300 millió forintba kerülő Chanel reklámszpotban az Oscar-díjas színésznő, Nicole Kidman a főszereplő.