[ajanlo=182][igazitas=left/]5 százalékkal javultak a Heinz negyedik negyedéves eredményei az amerikai teljesítmény fellendülésének köszönhetően, az egy évvel korábbi, hasonló időszak adataihoz képest. A cég a jövőben a nagy brandekre kíván több hangsúlyt fektetni, s ezzel egy időben tovább növelné piaci részesedését az ázsiai régió országaiban, Oroszországban, Indiában, Indonéziában és Kínában. A most elkészült három éves terv alapján a ketchup és szósz üzletágra koncentrálnának.
Az európai értékesítési eredmények nem túl biztatók, ezért a Heinz máris észak-európai HAK-vonalának eladása mellett döntött, és kidolgozott egy stratégiai tervet is további vállalatai vizsgálatára. Az átvilágítás Európában a tengeri hal és a Linda McCartney nevével fémjelzett, fagyasztott készítmények üzletágát érinti, de kérdéses az új-zélandi baromfifeldolgozó vállalat jövője is.
Menedzsment Fórum
Ketchupben és szószban erősít a Heinz
Jövedelmezőbb üzletágaira szeretne koncentrálni, ezért megválik néhány nemzetközi vállalatától a ketchupjeiről és leveseiről ismert óriás, a Heinz.