1p

Jövedelmezőbb üzletágaira szeretne koncentrálni, ezért megválik néhány nemzetközi vállalatától a ketchupjeiről és leveseiről ismert óriás, a Heinz.

[ajanlo=182][igazitas=left/]5 százalékkal javultak a Heinz negyedik negyedéves eredményei az amerikai teljesítmény fellendülésének köszönhetően, az egy évvel korábbi, hasonló időszak adataihoz képest. A cég a jövőben a nagy brandekre kíván több hangsúlyt fektetni, s ezzel egy időben tovább növelné piaci részesedését az ázsiai régió országaiban, Oroszországban, Indiában, Indonéziában és Kínában. A most elkészült három éves terv alapján a ketchup és szósz üzletágra koncentrálnának.

Az európai értékesítési eredmények nem túl biztatók, ezért a Heinz máris észak-európai HAK-vonalának eladása mellett döntött, és kidolgozott egy stratégiai tervet is további vállalatai vizsgálatára. Az átvilágítás Európában a tengeri hal és a Linda McCartney nevével fémjelzett, fagyasztott készítmények üzletágát érinti, de kérdéses az új-zélandi baromfifeldolgozó vállalat jövője is.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!