1p

A nagy-britanniai fiatalok által csengőhangra és egyéb mobil zeneletöltésekre költött összeg idén elérheti a 220 millió eurót, melynek értelmében egy főre átlagosan 38 eurónyi költés jut évente, állítja a Mobile Youth nevű brit piackutató cég legfrissebb tanulmánya.

Mivel a maxi CD-eladások egyre csökkenő tendenciát mutatnak, a piackutatók úgy vélik, hamarosan a csengőhang válhat az első számú marketingeszközzé a lemezcégek és a zenészek kezében az albumok promóciójára, írja a Digital Media Europe. A maxi CD-k eltűnése elsősorban a kezdő együttesek számára járhat előnyökkel, akik egy csengőhanggal vagy egy teljes egészében letölthető zeneszámmal hatékonyabban hívhatják fel magukra a figyelmet.

A csengőhangok és mobil letöltések piaca várhatóan idén a hárommillió eurót is meghaladja, amely 16 százaléka az összes zeneletöltésre költött összegnek, 2007-re pedig elérheti a 25 százalékot. A lehetőség adott a lemeztársaságok és a zenészek számára, hogy a promóció kiegészítéseként csengőhangként is kiadják a készülő album mézesmadzagként szolgáló első dalát.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!