A személyes tartalom a favorit
Az egyes tartalmi típusokra költött összegek eltérő mértékben, de minden szegmensben nőttek. A legdinamikusabban a személyhez kötött adatok és információk piaca bővült. Itt a szakemberek 387 százalékos növekedést mértek, amely messze meghaladta az összes többi kategóriát.
Ugyanakkor a pénzügyi, a hír és a szórakozás/szabadidő kategóriájában is a költések duplázódásáról adtak számot a kutatók. Az összes fizetős tartalom viszonylag nagy részét fedi egyébként le a fenti négy kategória, hiszen a világhálón tartalomra elköltött pénzek kétharmada ilyen oldalak üzemeltetőinek számláját gyarapítja.
Kétszer annyit fizettek a neten
Az internetes tartalomért egyre többen fizetnek, közölte az Online Kiadók Szövetsége, az előző év azonos időszakához képest ugyanis a piac 105 százalékkal nőt.