1p

A másik véglet az, amikor megépítették a megfelelő számú fogadókaput, de költségcsökkentési okokból csak kevés embert foglalkoztatnak az átvétel területén, ezért ugyanolyan hosszú a várakozási idő, mint máshol.

Itt nem csak kellemetlenségről, hanem jelentős pénzmennyiségrőI is van szó. A kamionnak, teherautónak állás közben is vannak költségei. Sok egyében kívül akkor is fizetni kell például a lízingdíjat és a sofőr fizetését. Mivel pedig a lánc elején és végén lévők nem vállalnak részt a költségek kiegyenlítéséből, ezeket a szolgáltatóknak maguknak kell “lenyelniük”.

Valami azonban mégis megmozdult ezen a területen. Az utóbbi időkben tendenciának mondható, hogy a kereskedelmi cégek az egyes termékcsoportoknak saját gyűjtőraktárakat építenek. Ezeknek köszönhetően talán megoldódik az eddig hiányzó köztes raktározás gondja is, és taIán csökken majd az egy helye várakozással töltött állásidő. A szolgáltatók mindenesetre örülnek az új trendnek, bár azt hangsúlyozzák, hogy a központi raktárak megnyitása óta még csak kevés idő telt el, így messzemenő következetéseket egyelőre nem lehet levonni működésükből.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!