2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A magyarországi nyomtatott sajtó nagyobb szeletet szeretne a 135 milliárdos reklámtortából: a cél elérését az Írás megmarad elnevezésű projekt keretében a médiatípus előnyeinek bemutatása segíti majd, a legfrissebb kutatási eredmények felhasználásával, írja a Világgazdaság.

A hazai lappiac összes jelentős szereplője által támogatott kutatási anyag napvilágot látott részletei azt mutatják, a sajtóhidetés számos tulajdonsága révén előnyben van a többi médiafelülettel szemben. Az olvasók például alaposabban tanulmányozzák a hirdetéseket, ami a hosszú távú hatást erősíti, a televíziós reklámok érzelmi ráhatásával szemben pedig a termék racionális oldalait hangsúlyozza.
[ajanlo=84][igazitas=left/]
A magyar reklámpiac alapvető sajátosság a televízió hegemóniája. A Magyar Reklámszövetség tavalyi becslése szeirnt a 134,9 milliárd forintos nettó reklámtortából a televízió 55,8, a sajtó pedig 55,7 milliárd forinttal részesült. A számokból az is kiderül, hogy ezek együtt a hirdetési bevételek több mint 80 százalékára tesznek szert a teljes médiapiacon. A sajtó által kezdeményezett projekt szeretné bebizonyítani, hogy jól kiegészíti a televíziós kampányokat, sőt, önmagában is hatékony hirdetési eszköznek számít, írja a Világgazdaság.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!