2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Egy nem hivatalos felmérés szerint az amerikai nagyvállalatok csupán 4 százaléka rendelkezik a nagyközönség által is hozzáférhető webnaplóval. A kisvállalatok körében a blogok használata még kevésbé elterjedt.

Ahogy a Menedzsment Fórum az Electronic Business-t idézve korábban megírta, a blog az üzleti kommunikációban zseniálisan használható eszköz, legyen szó akár egy cégen belüli tudásmenedzsmentről, akár az üzletfelekkel, fogyasztókkal való kapcsolattartásról. Így az online marketing egyre gyorsabb térhódítását megfigyelve meglepő, hogy a cégek nem használják ki a blogok adta lehetőségeket - írja az eMarketer.

A tanulmány készítője szerint a blogolás egy nagyon népszerű új jelenség, amelynek a pénzügyekre gyakorolt hatása azonban ma még minimális. Egy januári felmérés szerint az amerikaiak 62 százaléka nem tudja, mit jelent a "blog" kifejezés.

Ettől még a webnapló lehetne jó reklámfelület, ugyanis a rendszeres olvasók száma gyorsan nő. 2004 februárja és novembere között például - valószínűleg a választási kampánynak köszönhetően - 17-ről 27 százalékra emelkedett az internetet használók között a blogolvasók aránya, bár azóta ez a növekedés leállt.

A Pew Internet and American Life felmérése szerint a teljes amerikai felnőtt népesség 16 százaléka olvasott már webnaplót (32 millió felnőtt), s az online populáció durván 7 százaléka (8,4 millió ember) nézi azokat napi rendszerességgel. A fiatalabb, tizennyolc és huszonnégy év közötti korosztály tagjai átlagosan kétszer olyan gyakran olvasnak blogot, mint a népesség egésze.

Talán nem meglepő, hogy az idősebb korosztály kevésbé rendszeres bloglátogató. Egy Gallup felmérés szerint tízből kilenc hatvanöt évesnél idősebb amerikai még soha nem látott webnaplót.

Menedzsment Fórum

A blognak még kevesen hódolnak
Blog és wiki a vállalati kommunikációban

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!