A részben magyar tulajdonban lévő diszkont légitársaság kedden polgári peres eljárást [ajanlo=87][igazitas=left/]kezdeményezett az illetékes bíróságnál, valamint állásfoglalás iránti kérelmet nyújtott be a Magyar Reklámszövetség Reklámetikai Bizottságához, illetve az Önszabályozó Reklám Testület Etikai Bizottságához. Az ügy további részleteiről a bírósági, illetve a reklámetikai eljárások lezárása után adnak felvilágosítást, közölte kedden a légitársaság.
A Wizz Air azután döntött a bírósághoz fordulás mellett, miután a cég jogászai - szakértőkkel konzultálva - előzetesen megvizsgálták az easyJet negatív reklámkampánya ügyében rendelkezésre álló jogi lehetőségeket.
Mint arról a Menedzsment Fórum korábban beszámolt, a brit cég azért kezdett meglehetősen szokatlan kampányba, mivel kötelességének érezte megvédeni az iparág jó hírnevét: szerintük ugyanis a Wizz Air szisztematikus járattörlései az összes fapados megítélését rontják.
Menedzsment Fórum
Kihúzta a gyufát a Wizz Airnél az easyJet
Jogi úton kíván elégtételt venni a Wizz Air amiatt, hogy az easyJet a múlt héten egész oldalas sajtóhirdetésekben támadást intézett ellene állítólagos járattörlései miatt.