[ajanlo=182][igazitas=left/]A műanyag GI Joe-kat felvonultató film egy elkeseredett és tanácstalan férfi vergődéseit kíséri nyomon, aki nem találja helyét a változó világban. A városi embernek egyre több elvárásnak kell megfelelnie, melyben az öltözködés legalább annyira fontos szerepet játszik, mint a megfelelő kozmetikai szerek használata vagy a szőrtelenítés. A reklámszempontból kifejezetten hosszúnak számító, két perces hirdetés során hősünk egyre inkább szenved az információk áradatától. Nem tudja milyen öltözködési és viselkedési mintát kövessen. A kilátástalannak tűnő helyzetben lecsupaszítja műanyag testét, s egy szekrényfiókból előveszi a régi farmert.
A metroszexuális-ellenesként aposztrolfált alkotás célja, hogy visszaszerezze az egyszerű dolgok értékét, mint amilyen egy Levis 501-es farmer viselése is. Az új, főként a tengerentúlon létező metroszexuális férfitípus kifejezetten városi ember, a metropoliszok fia. Különösen képzett, jól fizető állása van, s ennek megfelelően az élet szinte minden területén el van kényeztetve.
A McCann-Erickson nevével fémjelzett reklám, melyet az adage.com a hét reklámjának választott, a legtöbb néző szerint vicces. Az azonban kétséges, hányan tudják végignézni a nem mindennapi hosszúságú történetet, s arról is megoszlanak a vélemények, hogy sikerül-e visszahódítani az elpártolt farmerviselőket.
Menedzsment Fórum
Kijózanítaná a városi farkasokat a Levis
Meztelen felsőtestű, műanyag GI Joe figura a főszereplője annak a meghökkentő, két perces amerikai reklámfilmnek, mely megpróbálja helyreállítani a Levis farmerek kissé megkopott dicsőségét. A reklámot sokan metroszexuális-ellenesnek titulálják.