[ajanlo=474][igazitas=left/]Egy amerikai felmérés szerint az átlagnál heti két órával kevesebbet, 12 órát szentelnek tévénézésre az internettel rendelkező észak-amerikaiak. A kutatásba csaknem 70 ezer embert vontak be a Forrester Research munkatársai, akik szerint 2010-re a "hálófalók" mindössze 10,8 órát fognak a tv képernyője előtt tölteni.
Az adatok alapján átrendeződhetnek a médiafogyasztási szokások. Míg az internetezők a rádióról és a videó játékokról nem mondanak le, jóval kisebb mértékben lapozgatják a nyomtatott sajtó termékeit. A kutatók optimista és pesszimista internetezőket is megkülönböztettek. Míg az előbbi csoport háromszor annyit lóg a hálón és újságot is gyakran vesz a kezébe, a pesszimistákról mindez nem mondható el.
A médiafogyasztási szokások változását jelzi, hogy 2004 végén már 6,2 millió háztartás rendelkezett DVD felvevővel. A fejlődés alapján 2010-re számuk meghaladja a 42 milliót.
Menedzsment Fórum
Kikapcsolják a tv-t az internet-hívők
A televízió előtt ugyan kevesebb időt töltenek az internet szerelmesei, a rádióról azonban nem mondanak le.