Nem kell tovább nélkülözniük a kínai fiataloknak a híres Whopper menüt, mely mától számukra is elérhetővé vált a nagyváros, Sanghaj centrumában, egy buddhista templom szomszédságában, írja a Forbes magazin.
[ajanlo=245][igazitas=left/]A klasszikus amerikai ízek kedvelői mellett a helyi igényeket is maradéktalanul kielégítő lánc kínai fűszerezésű hamburgerekkel, dél-nyugat kínai szószokkal csábítja a húspogácsára áhítozókat. "Boldogok vagyunk, hogy megnyithattuk az üzletet" - fogalmazott a Miami székhelyű Burger King központ vezetője.
Van minek örülni, hiszen a vállalatnak jelentős lemaradása van a kínai piacon versenytársaihoz, a McDonald's-hez és a KFC-hez képest. A hamburger-óriás McDonald's, újabb 100 egység nyitását tervezi az év során, s jelenlegi 600 üzletét, 1000-re növelné 2008-ra. Nem szegi a vállalat terjeszkedési kedvét, hogy nemrégiben egyik reklámjának beszüntetésére kényszerült, mivel az sértette a kínaiak önérzetét. A KFC ugyancsak növelné részesedését, Taco Bell és Pizza Hut brandjeivel.
Sanghaj igen csábító célpont az étteremláncok számára, mivel itt él a legkalandvágyóbb, legmodernebb és legtehetősebb réteg, mely jelentős összegeket hajlandó áldozni a nyugat majmolására.
Menedzsment Fórum
Kína meghódítására készül a Burger King
Sanghaj vérkeringésének központjában nyitotta meg első éttermét az amerikai hamburger-birodalom, mely nagy riválisához hasonlóan ugyancsak áhítozik az egyre növekvő kínai gyorséttermi piac egy szeletére.