2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A Renault igazgatótanácsa 2005. április 29-ei közgyűlését követően Carlos Ghosnt nevezte ki a Renault vezérigazgatóságának elnökévé.

A Renault igazgatótanácsa április 29-i közgyűlését követően Carlos Ghosnt nevezte ki a cég vezérigazgatóságának elnökévé.

Ebben a tisztségében Ghosn minden esetben teljes jogkörrel képviselheti a vállalatot, és léphet fel annak nevében. Ő dolgozza majd ki és valósítja meg a Renault stratégiáját az igazgatótanács javaslatai alapján. Ghosn a Nissan elnök-vezérigazgatói posztját a továbbiakban is megtartja, derül ki a társaság sajtóközleményéből.

A Renault egyúttal a vállalatvezetői teendőket 1992 óta ellátó Louis Schweitzert az igazgatótanács elnökévé nevezték ki. Ezentúl ő szervezi és irányítja annak munkáját, majd erről beszámol a közgyűlésnek, emellett figyel a vállalatirányítási elvek felállítására, illetve azok legmagasabb szintű végrehajtására.

[ajanlo=101][igazitas=left/]Mint arról a Menedzsment Fórum korábban beszámolt, Ghosnt Japánban egyenesen megmentőművészként aposztrofálják, mivel a néhány éve még komplett csődtömeg Nissanból virágzó vállalatot varázsolt. Igaz, mások távol-keleti ténykedése kapcsán inkább "cost killer" jelzővel illetik a vezetőt: Ghosn ugyanis bezáratott négy üzemet, több mint húszezer embert elbocsátott, és ésszerűsítette a termelést, alaposan kihasználva a Renault fejlesztéseit.

A cégek igazgatása mellett a saját időbeosztás megszervezése sem lesz könnyű feladat számára, a két munkahely ugyanis 10 ezer kilométer távolságban található egymástól. A vezér hat hónapot kért, hogy átlássa a Renault szervezetét, erősségeit, és gyengeségeit, majd ezt követően kívánja megtenni a szükséges lépéseket.

Mint ismert, a Nissan 44 százaléka a Renault tulajdonában van.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!